РЕАЛЬНИЙ VR: ХАЙП ЧИ РЕЗУЛЬТАТ?
Привіт! Щойно повернувся з Рівного, де виступив на House of Europe Festival. Там говорили про тренди креативного підприємництва і давали консультації локальним бізнесам та стартапам.

Я ж спробував переконати аудиторію, що віртуальна реальність — цілком реальна. Поділюсь думками з вами.

Автор Дмитро Андрєєв
07.09.2020
Ви читаєте цей лист, а отже знаходитесь у віртуальній реальності. З кожним роком ця технологія завойовує нові галузі і допомагає цілим індустріям вирішувати їхні задачі. Почалось все з розваг, медицини і порноіндустрії, але зараз практично кожна сфера може використовувати цю технологію. Тепер це не тільки і не стільки про розваги, скільки про технології, які рятують життя, допомагають навчатись чи заробляти гроші.
Задача віртуальної реальності — помістити людину в обставини, у які вона не могла б просто так потрапити. Причин цьому може бути багато: від небезпеки, яку несе ця ситуація в реальності, до великої дистанції. А зараз віртуальна реальність взагалі стала ледь не єдиною можливістю подорожувати чи відвідувати концерти.

Як і в будь-якому рішенні, оцінити ефективність перед початком роботи — маст. Пропоную починати з головних питань:
    • Для чого я це роблю — для хайпу чи вирішую реальну задачу?
    • Хто ті люди, які будуть споживати контент?
    • На якому пристрої вони це робитимуть?
    • В якій ситуації?
    Ми в MOON studio дуже віримо в віртуальну реальність і готові створювати круті проєкти для сміливих команд. Якщо відчули метч — пишіть нам на mail@moonstudio.com.ua.