«ПОКИ ЛЮДИ СПЛЯТЬ, МАШИНИ ЗБИРАЮТЬ ДАНІ»:
Зараз у світі до інтернету підключено 31 мільярд пристроїв, згідно зі звітом IHS Markit. Користувачі створюють обсяги даних, а сервіси та успішні компанії їх зберігають, аналізують у своїх цілях і продають. Це означає, що тепер бізнес може краще розуміти свого споживача.
Але і цією можливістю користуються ще не всі. Компанії не готові вкладати в те, чого не розуміють.
Автор Дмитро Андрєєв
11.06.2020
ЯК БІЗНЕС ЇХ(НЕ) ВИКОРИСТОВУЕ
Володимир Дьяконов, експерт із аналітики і стратегії в MOON studio, розповідає в колонці для AIN.UA, які дані може збирати бізнес, як йому допоможе аналітик і як дані впливають на прибуток.
Made on
Tilda