POCKETBOOK ЗАПУСТИВ МІНІ-СЕРІАЛ
PocketBook оголошує про YouTube прем'єру рекламного міні-серіалу, створеного для іміджевої кампанії бренду маркетинговим агентством MOON studio. Зустрічайте чотири приголомшливі ролики про магію занурення в сюжеткнижки, в яких стерлися межі між реальністю і літературними фантазіями.
Ролики стануть основою іміджевої діджитал-кампанії, яка охопить понад 20 країн і триватиме до кінця 2020 року.
MMR
17.09.2020
Її завдання – підвищити впізнаваність бренду в країнах Європи. Але, як кажуть у PocketBook, головна мета – подарувати гарний настрій, показавши, що об'єднує любителів читання по всьому світу. Рекламна кампанія на YouTube почалася з двох захоплюючих історій: «Бабуся-шпигун» і «Шокуючий вальс».

«Це наша друга спільна робота з PocketBook. Ми рухаємося разом, довіряємо один одному, завдяки цьому і зважилися на такий масштабний проект. Після першої кампанії ми побачили відгук і раді, що PocketBook вирішив розвивати ідею. Людям сподобалося стежити за розвитком персонажів з їх улюблених книжок. Ми показали ідеї PocketBook режисерові, а він перетворив їх у живі сценарії

Щоб занурити глядача в казковий світ героїв, були обрані локації, які максимально точно підходили для вирішення режисерського завдання. «Будинок графині Уварової з чудовими залами і дерев'яними сходами буквально дихаєісторією, а Арт-завод Платформа, де знімався сюжет про секретного агента, схожий на промисловий район Манчестера або Амстердама», - розповів Дмитро Андрєєв, засновник маркетингового агентства MOON studio.
НА YOUTUBE ПРО ЗАНУРЕННЯ У КНИЖКОВИЙ СЮЖЕТ