POCKETBOOK
ДІДЖИТАЛ-КАМПАНІЯ БРЕНДУ В YOUTUBE 2020
КЛІЄНТ
PocketBook виготовляє електронні E Ink рідери і продає їх у більш ніж 40 країнах світу.
ЗАДАЧА
Реалізація ідей серії іміджевих роликів, які стануть продовженням успішної історії «Inside your PocketBook», зберігаючи ключове повідомлення, атмосферу, стилістику і змотивують читача зануритись в електронне читання.
РІШЕННЯ
Ми зняли 4 кіношних ролики, які різні за формою і жанром, але об'єднані однією ідеєю. Сценарій кожного ролика складається з двох частин, які розділяє поворотний момент. В першій частині глядач потрапляє в PocketBook - світ книжкових історій, які захоплюють його повністю. Далі все працює на зміну історії - музика обривається, кольори з холодних перетворюються на теплі, змінюється рух камери. Реальність кардинально змінилась, а читач потрапляє до реального життя і в руках у нього - електронна книга PocketBook.





ДІДЖИТАЛ-КАМПАНІЯ
Shocking Waltz
ЗА КУЛІСАМИ
В проєкті були задіяні 120 людей, а зйомка тривала 43 години з перервою на день. Підготовка до зйомки зайняла два місяці, а з карантином - усі 9. У кастингу брали участь актори з усієї країни. У героїв не було тексту, тому весь спектр емоцій вони повинні були вміти висловити грою.

За весь час зйомок команда витратила 1200 масок, та 4 літри антисептику.

Нові реалії народжують нові підходи!
КОМАНДА
MOONSTUDIO
ГЕНЕРАЛЬНЫЙ ПРОДЮСЕР
Дмитро Андрєєв
ПРОДЮСЕР
РЕЖИСЕР
Олексій Пасічник
КРЕАТИВНА КОМАНДА
Наталія Хоменко
POCKETBOOK
Олексій Горшков
Оксана Купрієнко
Люcі Сєргєєва
Андрій Фурман