INTERTOP
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ
TOP FRIDAY 2020
КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
Розробити загальний візуальний стиль рекламної комунікації Black Friday, а також концепт відеороликів з майбутнім продакшеном та пост-продакшеном для соціальних мереж і зовнішньої реклами на плазм в ТЦ.
INTERTOP Ukraine — омніканальна fashion-компанія, що є лідером українського модного ритейлу. У портфелі INTERTOP Ukraine понад 300 брендів одягу, взуття, аксесуарів та косметики, а також власна торгова марка Braska. Крім того, під управлінням компанії знаходяться 15 роздрібних мереж мульти- і монобрендових магазинів, серед них: INTERTOP, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, Vans, Kiko Milano, дитяча мережа INTERTOP Kids та аутлети INTERTOP Outlet.
РІШЕННЯ
Рекламна кампанія в INTERTOP — це десятки різних рекламних носіїв як офлайн, так і онлайн. Щоб їх об'єднати, ми розробили загальний візуальний стиль. Його ідея полягає у яскраво виражених швидких графічних елементах, які вказують глядачеві на постійний рух.

Але спершу ми підійшли до неймінгу самого заходу «Чорної п'ятниці». Розуміючи, що в цей час буде велика кількість брендів виходити зі своїми меседжами, тому наш повинен суттєво відрізнятись.

Як рішення, ми розробили новий неймінг: TOP FRIDAY.
ТОР тому, що в INTERTOP були топові знижки, а також це частина назви бренду.

Таке рішення значною мірою відрізнило комунікацію від інших брендів, а завдяки яскравим графічним та динамічним елементам, вона максимально помітною.
РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ
ЗА КУЛІСАМИ
Головними героями нашої зйомки виступили: Богдан Буше, Наталя Гоций і Анжеліка Терлюга. Короткі сюжети дозволяють бренду використовувати їх в абсолютно різних форматах комунікації, як онлайн, так і офлайн.
КОМАНДА
MOONSTUDIO
ПРОДЮСЕР
Дмитро Андрєєв
РЕЖИСЕР
ДИЗАЙНЕР
Павло Раманюк
INTERTOP
HEAD OF SMM AND INFLUENCER MARKETING
Антон Бокий
HEAD OF BRAND MARKETING
Юлія П`ятигорець
Олексій Горшков
СМО
Марія Самплавська