FOZZY GROUP
HR-РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ
КЛІЄНТ
ЗАДАЧА
Розробити ідею відеоролика, написати сценарій та провести зйомки. Відеоролик мусить охоплювати всі відділи, в яких пропонується стажування нових співробітників. Загальний візуальний стиль повинен бути орієнтований на аудиторію 23-35 років.
Одна з найкрупніших торгово-промислових груп України, провідний український ритейлер із понад 700 торговими точками на всій території країни: «Сільпо», Le Silpo, Favore, Fozzy, «Фора» і Thrash!
РІШЕННЯ
Ми запропонували взяти ідею стажера, яка еволюціонувала, проходячи кожен із відділів. До того ж наш герой перевтілюється в своїх образах та стилях, що дозволяє збільшити залучення глядача та мотивує його додивитися ролик до кінця. Для додаткового ефекту ми використали анімаційні дудли, що додали роликові динаміки та покращили його загальний візуальний стиль.
ВІДЕО
ЗА КУЛІСАМИ
Ми зняли прерол для YouTube, який неможливо не додивитись до кінця.

Коли побачили ідею роликів, то одразу зрозуміли, як вона має виглядати візуально. Нескінченні кадри мають виразний яскравий стиль, а головний герой комічний та вічно голодний. :)
КОМАНДА
MOONSTUDIO
ПРОДЮСЕР
Дмитро Андрєєв
РЕЖИСЕР
Олексій Горшков
КРЕАТИВНИЙ ДИРЕКТОР
Ірина Ільченко
АРТ-ДИРЕКТОР
Філіп Біліанський