FLAWLESS
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ YOUTUBE-КАНАЛУ
КЛІЄНТ
Flawless Beauty & Skin — американський бренд косметики для догляду за шкірою.
ЗАДАЧА
Зайняти нішу косметичного продукту для природного відбілювання шкіри і виділитись серед конкурентів на YouTube.
РІШЕННЯ
Ми розробили стратегію розвитку YouTube-каналу та візуальний стиль. Виділили головних персон — потенційних клієнтів, визначили голос компанії, розробили рубрики і теми для контенту, який зробить бренд помітним для цільової аудиторії.
КРЕАТИВНЫЙ КОНЦЕПТ – КАНАЛ ТВОЄЇ ПОДРУГИ
МІСІЯ КАНАЛУ
Навчати і розвивати підписників, а також лояльних і зацікавлених в бренді людей.
Бути авторитетним джерелом інформації.
Мотивувати на досягнення успіху і показувати красу в дрібницях і деталях.
Взаємодіяти з аудиторією - відповідати, допомагати, а також працювати з негативом.
YOUTUBE
СТРАТЕГІЯ
ЗАСТАВКИ ДЛЯ ВІДЕО
БУЛО ЗРОБЛЕНО
Аналіз ніші
Комунікаційна стратегія
Контент-план
Медіа-план
Розробка віузального контенту
ДО
ПІСЛЯ
КОМАНДА
MOONSTUDIO
ПРОДЮСЕР
Дмитро Андрєєв
СТРАТЕГИНЯ
Олександра Жеребко
ДИЗАЙНЕР
Евгеній Лівшиць
МАРКЕТОЛОГИНЯ
Ульяна Служська
FLAWLESS
KITKOLLEKTIV
ПРОДАКШН

Створили фото- і відео-контент
Made on
Tilda